Nog 5 dagen.. - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Esther Zanderink - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen.. - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Esther Zanderink - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen..

Door: Esther Zanderink

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 Februari 2014 | Nederland, Denekamp

Lieve mensen,
Het aftellen kan gaan beginnen! Nog 5 dagen en dan vliegen we naar Suriname. Ik kan het nog steeds niet bevatten dat ik volgende week al in het heerlijk warme en zonnige Paramaribo zal zitten en daar allemaal bijzondere avonturen zal beleven.
Afgelopen weekend heb ik mijn afscheidsfeestje gehouden. Het was geweldig met alle lieve vrienden, familie en buren :) Op dit soort momenten krijg je nog eens extra te weten hoe belangrijk deze mensen voor je zijn.
Zaterdagmiddag om 15.15 uur vertrekken wij vanaf Schiphol naar Paramaribo. De vliegreis zal 9 uur duren. Vanaf volgende hou ik jullie op de hoogte van al mijn avonturen samen met Margo.
Liefs Esther.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Vanaf 8 februari ga ik samen met Margo Kampshof 3 maand naar Suriname. Hier gaan wij stagelopen op de Santodorp school en gaan we natuurlijke allemaal leuke tripjes maken.

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 5349

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 23 April 2014

Suriname.

Landen bezocht: